Kone tuli eilen ja tän päivää tää mamma on vaan pyykännyt nyt 4 koneellinen odottaa tuolla että ripustan sen kuivumaan. Enempää en sit tänään voikkaan pestä kun ei minnekkään mahdu enää pyykkiä. Pitäisi olla kuivausrumpu että saisi sinne tunkea edes osan pyykistä.
Eilen illalla oli ihan pakko testata yö-ohjelmaa ja hyvin se toimi aamulla laitoin ne pyykit kuivumaan. Niin
siinä ohjelmassa siis ei tule ne viimeinen huuhtelu ja linkous, vaan ne pitää sit ite laittaa ja isäntä oli sit aamulla heti herättyään sen tehnyt. daumen.gif Mä kun heräsin pääsin heti laittamaan pyykkiä naurulle.00001797.gif 00001791.gif Ja toista koneellista pyörimään. On muuten aika nopee pesu ohjelma kun kestää vaan 1tunti 30 min. Entisellä koneella sai pestä 2-3 tuntia. Laughing
Eilen yritin ottaa aurinkoa tytöt oli uikkarit päällä altaassaan uimassa ja mä makoilin pihalla auringossa tulos Veeran puolen tunnin uinti ja rusketusraidat selässä. Venla puolen tunnin uinti ja iho punainen. Mun 40 min hikoilu auringossa ja punottaa vaan tuo iho. Miksi mä en voi rusketu kunnolla ??

Että osaakin olla taas lämmintä. cool.gif Just kun koulut on alkamassa tulee huippu kelit.
Ollaan viikonloppuna mennään keräämään vadelmia mun porukoiden luota. Saadaan ihania puutarhavadelmia pakastin täyteen. dance.gifPitäsi vaan saada mehustettua jo osa kun ei ole yhtään mehuja enää ja pakastin on niin täynnä et ei sinne kyllä enää vadelmia voi tunkea.  smiley1.gif