Tänään sai taas ilmetellä kun kaksi mummelia tunki meidän talon taa 25 metrin päähän olkkarin ikkunoista keräämään vadelmia. Että mua ottaa sit päähän tollaset ihmiset ei mitään kunniotusta toisia kohtaan tullaan nyt toisen ikkunan alle keräämään marjoja. Asutaan maalla ja vatukkoja on pilvinpimein joka puolella miksi VITUSSA ne just tohon meidän takapihalle piti tulla. Tää on nyt kolmas kerta kun ne samaiset mummot siellä käy. Eka vuonna ne jopa tuli meille sadetta pitämään tohon katokseen. Ja järkytty kun tajausi et täällähän onkin joku kotona. No toka vuonna se toinen mummo vaan vilkutteli mulle kun katon vihasesti sitä sen touhua kun se taas kerran rämpi tuolla talon nurkalla vatukossa. Ja nyt tänä aamuna ne tossa mun vakkari paikalla sit keräsi siinä vitun vattujaan. Heti leikkimäkin ja huvimajan takana olevassa puskassa. Joka vuosi tuleevat vaan röykeemmiksi noi mummelit. Koskahan ne vaatii et mun pitää keittää heille kahvitkin siitä hyvästä et he kerää kaikki vatut MUN silmien alta.