08.05.2007 - 19:25
Hitto meni viime yö ihan harakoille. Nukuin tunnin pätkiä ja sit heräsin aina yskimään hulluna. 4 aikaa yöllä olin vuorannut itelle sellaisen sairaala petimäisen korkean keon missä yritin nukkua puol istuvassa asennossa mut sekin yrittäminen  meni huonosti enkä saanut nukuttua sittenkään kunnolla. No sit muksut oli jossain vaiheessa tullut meidän sänkyyn nukkumaan ja he vei puolet tilasta. Isompi neiti oli kaivautunut mun petarin alle nukkumaan. lopulta sit heräsin puol 6 ja menin suihkuun. Saattaa uni maistua tänä yönä. Tai ist taas yskintään hirveesti.

07.05.2007 - 16:28
Nyt viikonloppuna oltiin mökillä ja lauantaina illalla tultiin sieltä kotiin. Siis perjantain ja lauantain välinen yö oltiin mökillä. Ennen lähtöä sit siivottiin ihan kunnolla siellä että ei tule anopilta taas noottia siitä miten sekaisin mökki meidän jäljiltä oli. Tai saattaahan se sanoa siltikin. Noh kuitenkin me puisteltiin mattoja ja ukkoni (käytti hieman liikaa voimaa) tempaisi sitä mattoa ihan kunnolla mulla napsahti sit vasemman käden nimetön kuulosti ja tuntui kamalalle ja tuntuu edelleen kamalalle nyt sormi on ihan kosketus arka ja tuli kuuma. kynnen ala puolelle on ilmestynyt pikkuinen mustelmakin. Sunnuntaina menin sit päivystykseen sitä näyttämään jos se vaikka on murtunut. Luulin saavani saikkua ainakin pari päivää enhän mä pysty kunnolla edes itteeni pukemaan saatikka sit 0-3 vuotiaita lapsia päiväkodissa hoitamaan.

Sunnuntaina oli seurakunnan järjestämät synttäri kemut kaikille 03 syntyneille ja me käytiin siellä juhlissa kun Veeralle tuli kutsu sinne. Samalla sit kävin siellä tk:lla istumaan ja odottamaan jos joku joutaisi kattomaan tota mun sormea. No ei onneksi ollut jonoa ja pääsin aika nopeesti siihen lääkärille sit valitin sormeani ja lekuri tutki taivutteli ja väänteli sormea mä huudan kun pien eläin kun sattui sikana. Sit lekuri totesi ei tämä ole paha voit ihan hyvin tehdä töitä tuolla. KIVA KIVA. Ei edes sidettä laittanut siihen. jokainen pikku kolhaus sattuu sairaasti mut ei auta on mentävä vaan töihin. Samalla se tohtori kattoi mun korvat ja väitti niidenkin olevan ok. Vaikka ne rutisee ja menee lukkoon koko ajan.

Huomenna on tytöillä kerho kuvaus,pitää laittaa jotain siistiä vaatetta niille aamulla. Keskiviikkona on sit kauan odotettu keikka. Hieman mä olen täpinöissäni. Saan hupparini vihdoin. JEE!! MUt nyt meen ulos on niin ihana ilma.