No niin mulle tuli sit sieltä koulusta kirje että minulle ei voitu järjestää koulupaikkaa.
Nyt sit odotellaan et mitä sieltä toisesta koulusta kuuluu vai kuuluko mitään. Rolling Eyes
Eilen kävin Steal Awayn keikalla ja oli kyllä hauskaa. Pari kaveriakin sinne sit tuli kattomaan mun lemppari bändiäni ei ihan yhtä hyvin uppoa tuo musa heihin. Laughing
Kysyin bändin laulajalta tatskan hintaa kun se tekee niitä ammatikseen ja lupasi mulle laittaa 60 eurolla sen perhosen jota olen haaveillut jo jonkin aikaa. Pitänee sit alku talvesta tai heti ens vuoden alusta käydä siellä liikkeellä. laughing6
Se meidän pyykkikone ei oo vieläkään tullut. Tilattiin se jo viikko sit maanantaina ja lasku tuli tällä viikolla maanantaina ite konetta ei vaan näy missään. Mad
Alkaa olemaan ihan älytön kasa pestävää pyykkiä tuolla odottamassa. Normaalisti kun joka päivä pesen koneellisen pyykkiä. Kohta ei ole kaapeissa yhtään puhdasta vaatetta kun tytöt vaihtaa joka päivä uudet vaatteet. On taas sika lämmin päivä tulossa olisi se vaan niin hieno kuivatella pyykkiä tuolla pihalla kun on niin lämmin sää, kuivuu pyykki varmaan hetkessä.